Obsługa mediów społecznościowych restauracji SZAMAni
Uwielbiamy gastronomię, a SZAMAnów regularnie odwiedzaliśmy bywając w pobliskim escape roomie, dlatego ta współpraca to naprawdę jedna z wymarzonych dla naszej agencji.
Właściciele postanowili zmienić agencję, ponieważ poprzednia nie dowoziła efektów. Ciężko jest przejmować obsługę po kimś z branży, ale postanowiliśmy zmierzyć się z tym zadaniem. Początki nie były łatwe, zasięgi organiczne na profilach były naprawdę mierne, a my nie mieliśmy budżetu reklamowego. Spójna, atrakcyjna graficznie komunikacja przekonała do nas sporo klientów.
Z czasem wraz z właścicielami wprowadzaliśmy nowe promocje w restauracji, na których badaliśmy nasz marketingowy udział w rozwoju SZAMANów. Za nami 3 miesiąc pracy i wiemy, że spełniamy oczekiwania naszych klientów.
Obsługiwane kanały komunikacji: Facebook, Instagram, TikTok, Google, Blog.