Promocja aplikacji mobilnej DanceApp24
21 marca, 2022
To jeden z najbardziej wymagających projektów w jakim mieliśmy okazję uczestniczyć. Nietypowa aplikacja mobilna, nie do końca znajomy nam rynek odbiorców, projekt prowadzony w pełni w języku angielskim.
Danceapp24 to aplikacja mobilna zrzeszająca społeczność taneczną. Mowa przede wszystkim o tańcach typu: salsa, bachata, kizomba. Wydawać by się mogło, że targetując reklamy łatwo o dostosowanie kampanii do dość mocno sprecyzowanej grupy odbiorców. Niestety w tym przypadku sprawa nie była tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Środowisko taneczne jest dość hermetyczne, dlatego przeszliśmy naprawdę długą drogę, aby wybrać odpowiednie zestawy reklam.
Niezwykle ważnym aspektem było również to, że I etap promocji kierowany jest do osób mieszkających w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a przede wszystkim w Dubaju. To właśnie w ZEA bardzo rozbudowany jest rynek tych romantycznych tańców. Około 2 miesięcy zajęło nam badanie tamtejszej grupy odbiorców, co pozwoliło nam na dostosowanie strategii promocyjnej do lokalnej społeczności.
Profile w mediach społecznościowych DanceApp24 prowadzimy od samego początku, lecz przejęliśmy od właścicieli aplikacji w pełni przygotowaną identyfikację wizualną. Nie mniej jednak mieliśmy duży wpływ na dobór kolorystyki, a także odpowiadamy w pełni za szatę graficzną postów. Obecnie możemy pochwalić się podpisaniem nowej umowy z założycielami aplikacji.
Prowadzone kanały komunikacji: Facebook/Instagram/Reels